tisdag 21 juli 2009

Grattis-kort

Måste bara säga att WOW vad roligt det är att ni är så flitiga på att kommentera, man blir så glad och så är det ju roligt att se vem som kikat in :) TACK! ♥

Till A Cup Of Emilia: J (och jag) använder en Nikon D(X)60 - ingen värsting alltså, men den funkar :)

Till Linda: Ja, jag kom ju på att jag glömt lådan när vi skulle på tåget. Ska kolla upp det med J med detsamma ;-) (Till er som undrar så ska jag fixa en fin framsida åt min svägerskas/svågers lilla dotters minneslåda).

Idag visar jag lite grattis-kort!

Grattis-stämpel, blommor, band, glimmer mist och hästen från The Greeting Farm finns i shoppen :) So long!

7 kommentarer:

Ammi sa...

Så läckra och söta kort, precis köpt samma papper, dom är underbara :-)

Karin sa...

Vilka läckra kort! Snyggt!

Alex sa...

Sååå söta!!! ♥

(Favvis)Maria sa...

Det var ett tag sen jag var runt i bloggar. Så mycket nytt och fint du har gjort!

Maja Stokk / eyovine sa...

snygga kort =) å den hästen är ju föööör sööööt =)

// Maja

Cath. sa...

Jättesnygga kort ju! Vilken gullig häst!
Kram!

Anonym sa...

GOOD LUCK AND STILL COUNTINUE YOUR WEB PAGE. We at PROPERTY HUNTER shifted this service to a level much higher than the broker concept. Our highly trained and professional experts team will review and evaluate our client's needs and requirements. A customized consultancy option has been developed to respond to each client's needs, needs and capabilities and match them with appropriate opportunities.

Experience in assisting first-time home buyers, we partner with you to provide comprehensive advice on all the rules, regulations, and potential opportunities to help you make the perfect decision for each client's case.


We have customized consulting services that respond to each client's needs, needs and capabilities and match them with the right opportunities.You can see more details please visit our web site. Property for sale Properties For Sale in Qatar