måndag 22 december 2008

Hej igen! :)

Nu är jag tillbaks, men i lite saktare mak. Det är mycket i livet som ska hinnas med, och det kanske inte blir lika mycket bloggande som förr.

Men idag tog jag mig i kragen och har iaf gjort ett försök till en header längst upp - så får vi se när jag orkar anpassa den till ramen också *s* Det tog ju 1½ år innan det ens kom upp en header, så med den takten... ;-)

Ligger ju efter med att visa en hel del som visats på Magdas blogg sen sist:

Recept på Janssons frestelse - helst utan så mycket anjovis ;-) Jag älskar den lilla ugnen i grungeboard! Den är målad med ProMarkers och den är innan delen klädd med lite papper och 3D-lackad.

Astrid Lindgrens jular är något som för mig är väldigt mycket svensk jultradition. Jag älskar (än idag!) att kolla på Jul i Lönneberga när Kommandoran ramlar i vargagropen när hon försöker ta körven, och Emil tror att hon är en varulv *s*

Nyckeln i grungeboard är infärgad med distress och chalkad med ljusbrun dyna.


Ett väldigt Tette-inspirerat julkort :) "Juletid" kommer från tillverkarremsan på ett Juletid-papper. Allt finns i Magdas shop såklart!

Imorgon kommer det nog lite mer att kika på, men passar ändå på att önska alla en riktigt god jul! ♥

2 kommentarer:

Emma sa...

Vilken fin header du har fått till!! Och jättemånga fina scrapalster också!

Hoppas att du får en mysig jul!! GOD JUL
Kram
Emma

Ellison sa...

Så fint det blev och superfina alster! God Jul på dig. Kram