måndag 29 oktober 2007

Jag hjärta lila = sant!

Tycker ni som jag att det fullkomligt väller in grymt snygga saker i affärerna just nu??!! Själv är jag totalt nedkärad i MME:s pappersserier, bland mycket annat. Har scrappat en del med lite nytt och vädligt mycket LILA, resultatet kommer här:



Ovan foton från underbar promenad i en härlig park i Helsingborgs stad, full av blomster!



Texten kommer från Niklas Strömstedts härliga gamla låt. Vingarna är en rub-on från Hambly som jag först gnuggat på vitt papper och sen färglagt med ZIG Brushables och satt dit med 3D-kuddar.

Nej men nu måste jag lägga mig och vila, men det är så trist och svårt att lämna datorn för att bara ligga och glo. Men men... sov gott!


1 kommentar:

Malin sa...

Underbart vackra Layouter, lila som e så svårscrappat!!!