onsdag 3 oktober 2007

Nya DT-alster!

Jajjemänsan, jag sa ju att det skulle komma snart! Tyvärr är jag inte så hajj på hur min nya kamera funkar ännu, så ni får ursäkta om bildkvalitén är sämre än vanligt :-)

Först ut mitt allra första stämplade kort! Hmm... kommer man fastna i detta träsk nu också? :) Har bla använt Magnolias supersöta stämpel "Edwin i regnet" och färglagt med ZIG Brushables penselpennor.


Nästa alster är en LO med foto på sambon och hans bror när vi var ute en sväng på krogen för nån vecka sen. Och njae, dom ser väl kanske inte ut som the Army Brothers :) Valde titeln då brodern jobbar inom militären och min sambo är tokig i allt som har med sånt att göra. Har försökt förstärka det med sköldar på papper och deko och lite mer manligt stuk, vilket jag tycker MME:s nya serie Boulevard passade perfekt för. Jag är sååå kär i ALLA MME:s nya papper och dekorationer!! *mums* Och spetsen från MM, och Hamblys overlays och rub-ons och... ja, det är alldeles för mycket som är snyggt just nu! Ja, och jag är ju kär i sambon också förstås, inte glömma! ;-)


Sist en LO till en utmaning vi haft inom Magdas DT. Utmaningen var att få allt material till en LO valt av någon annan i DT, och sedan hålla sig till detta material på LO:n. Annika valde material till mig, mest från American Crafts och MME - igen ;-) Tack Annika, jag älskade allt du valde ut!


Om nån vill veta mer om vilket material som använts osv så finns det i Magdas vernissage. Snart kommer det mera, men nu ska jag sova (eller scrappa, är inne i ett stim och vill scrappa jämt, även natt :))

Tjolahopp!


Inga kommentarer: