torsdag 22 januari 2009

Karins layout :)

För en tid sen hade vi en utlottning i Magdas blogg, där man kunde vinna en layout av någon i designteamet. Till min stora ära ville vinnaren Karin att jag skulle scrappa hennes layout, och det har varit väldigt roligt men också lite nervöst ;-)

Papper Sassafras, band BoBunny, rub-ons Fancy Pants, Bazzill Just The Edge, alfabetsstickers Pink Paislee & MM…

… tyll, virkade blommor och bollfrans…

… och Sassafras clearstamps med Adirondack-dynor, knappar, Pearl Maker och pärlor.

Jag skickade också med ett kort:


Blommorna är Primas och apan är utklippt från ett Fancy Pants-papper. I övrigt är det samma papper, knappar, stickers, band och Pearl Maker som till layouten - allt finns i shoppen såklart!

Tack Karin för att jag fick scrappa åt dig ♥ Läs mer i Magdas blogg!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åååh, så kul!! Och fint! Säg till om det blir nån mer sån tävling ;)

Cath. sa...

Fantastiskt fint gjorde du! Och jag har en award till dig i min blogg!
Kram!

Anonym sa...

Visst är det roligt att byta kort o scrappa åt någon annan, jag o Anna gjorde det för några veckor sen, resultatet finns på bloggen. Ha en skön helg! /Elin

Anonym sa...

jeeezzz - den är GRYM - hur snygg som helst - du får scrappa åt mig any day ;) attans vilken snygg layout, jag gillar alla dina små detaljer och... ja jag gillar allt med den ;) snyggt jobbat - hon måste blivit tokglad???