söndag 18 januari 2009

Tack Kajsan!! ;-)

Titta vad goaste Kajsan har skickat till mig :)

Kriterierna för denna award är jättefina! Läs här:
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!

Jag skickar vidare denna award till:

Kajsan igen :)
Linda/Knorrigt
Tette
Hedvig
Nina
Tara

Tack för all inspiration som ni, och alla er andra jag besöker, delar med er av! ♥

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tack detsamma Emma!!

Anonym sa...

Men vad du är söt, tack snälla!! :)

Anonym sa...

vilken fin utmärkelse du fått :) och det kan jag förstå, din blogg är verkligen trevlig! nu har jag kikat mig neråt och JÖSSES vad mycket snyggt du skapat... samlar på mig lite inspiration - hoppas det är ok att låna idéer? :) ha det fint