lördag 21 juli 2007

Love Elsie-tävlingen

Här är mina bidrag till Magdas Love Elsie-tävling. Kom jag in i nåt slags scrapstim när jag gjorde, kunde inte sluta dekorera! Har nog aldrig haft så kul heller när jag scrappat :)

Första LO:n handlar om mina favoritdekorationer. Har skrivit in dem i korsordet och också använt
allesammans på LO:n :-) Har "stämplat" med akrylfärg mha kryddburksbottnar i olika storlekar på bakgrunden.




För andra LO:n så jag tyckte John Lennons låt passade bra för att uttrycka känslan jag får när jag tittar på fotot. Målat vit cardstock helbrun med akrylfärg, målade också fotots kanter och chalkade med vitt. På bandbiten med texten "Dreamer" i dymo har jag stämplat två små stjärnor. Blev som en liten "etikett" =)



Grattis-kort:



2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow så coola alster!! Tack för inspiration! :-)

(Favvis)Maria sa...

Fina saker du gör! äftigt med korsords LO:en!