måndag 23 juli 2007

Utmaning och liftande!

Scraputmaningen fanns en utmaning att scrappa med vit bakgrund. Eftersom jag älskar vita bakgrunder så gjorde jag några LO:s direkt! Skickade in en av dem och jag blev så glad när jag såg att den kommit med bland urvalet av insända bidrag! :) Har faktiskt inte skickat in till sånt här förut men det var verkligen jätteroligt att jag fick vara med. Här kommer LO:n, där jag liftat ÅsaF:s "Inspiration vid havet":



Och så en till i samma stil, där jag liftat FiaLisan och hennes LO "Pysen". Inspiration till att rita streck från kanterna med brads som avslut kommer från Jennie Simmats LO "Nöjd".

3 kommentarer:

Emma sa...

Jättefina! Vad duktig du är!

Anonym sa...

Supersnygga layouter!! Jag blir så himla glad att jag kunnat inspirera till något så läckert! :-) Roligt att du kom med på scraputmaningen också! :-) Kram ÅsaF

Anonym sa...

Snygga LO´s! Vad kul att du liftat mig :)
Kram Sofia, Fialisan