onsdag 25 juli 2007

Nu ska det RAK:as :-)


Har gått med i Scrappiz RAK-forum, så nu ska här RAK:as :-) Gjorde iordning min allra första RAK nyss, ska skicka den imorn... hoppas att innehållet kommer passa mottagaren bara... :)

För er som inte vet så betyder RAK "Random Act of Kindness", vilket alltså går ut på att man lite slumpmässigt skickar en liten present till nån som man tror skulle uppskatta den. Det kan t ex vara olika dekorationer som någon i forumet skrivit att de önskar sig. Det är lite kul eftersom den man skickar till inte vet att det kommer dimpa ner nåt kul i brevlådan hos dem, känns roligt att få överraska!

Annars händer det ganska lite här, försöker scrappa men har inte kännt mig nåt bra de senaste dagarna, så det blir liiiiite gjort. Finns tyvärr ingen scrapbutik inne i Örebro (men en hel drös precis utanför av nån anledning? :)), men det finns iaf en hobbybutik som är ÅF för Panduro. Där muntrade jag upp mig själv lite idag, blev lite band, brads o. sånt...

Tänkte visa er en "gammal" LO jag gjort, den är eg. bara några månader men när man pysslar så mycket som jag gör i vanliga fall så känns det som evigheter sen!



Har en del annat "gammalt" att visa, men det får bli en annan dag, nu ska här städas!

Tack så mycket för era goa kommentarer, jag blir så glad och det betyder jättemycket för mig när nån skriver en liten rad :-) Kram på er!


Inga kommentarer: