söndag 16 september 2007

Skapat

Har hunnit skapa lite på senaste tiden, men inte fått tummen ur... att fota förrän nu. Har bl a gjort 2 LO:s med anledning av att jag slutat plugga, något som känns SKÖNT!

Drömma kan man ju alltid :) Började redan innan examen att söka andra jobb än biolog, för det är inte direkt fett med såna jobb... drömjobbet kan man ju söka under tiden man jobbar med nåt annat, för pengar måste man ju ha! Efter Jenny_Li:s skiss på Scraputmaningen, skiss med twist #8.



Denna LO var riktigt skön att göra. Pga arbetsmiljöskäl trivdes jag inte så bra i slutet av skoltiden, och nu slipper jag gå dit mera :) Tyckte ändå det var kul att föreviga några grejer från studietiden, som anteckningssidan med ORU-loggan och streckkoden. "Fristads"-tygbiten är ett märke från en labbrock och bandet en del av ett nyckelband jag hade. Allt är säkert inte syrafritt, men ville så gärna ha med alla prylarna så det fick väga över.

Nu ska jag lägga upp en annons på Blocket, ska sälja min dator då vi insett att man faktiskt inte behöver ha varsin. Det är en Dell med plattskärm, går superfint och passar en scrappare perfekt egentligen... så om det är nån som är sugen så säg till :)

Hipp hipp!

Inga kommentarer: