onsdag 28 november 2007

Liftgalen!!


Är inne i en period där jag vill utvecklas
och är lite trött på mig själv, känns som om jag gör samma sak hela tiden. Att scraplifta är rätt skönt då, man nya infallsvinklar och nya idéer... Har liftat lite mera på sistone med följande resultat:

Först ut en lift av AnnaB:s helt underbara LO "Speciell" som jag visade i förra inlägget. Ville också prova på att scrappa i bara vita nyanser, och jag håller med henne om att det var riktigt kul. Så annorlunda att leka med olika nyanser av samma färg, med olika skuggor och ljus... Får väl erkänna att det nästan är ett CASE av Annas LO också ;-)



Sist en LO utifrån hemlis-projektet SWE Scrapbook som jag alltid tjatar om, jag ligger ju väldigt efter så jag gör dem lite då och då. Kom att undra om ni tror att jag är en riktig egoist, så många LO om mig själv som jag visat på senaste tiden =) Men jag tillhör nog faktiskt den lilla skara som gillar att göra BOM-sidor, det blir som ett substitut för att skriva dagbok. Blomman med dymoremsor utstickandes från mitten har jag "snott" direkt från scrapjo/Linda och hennes LO "Jag just nu". Tycker hennes LO är rent ut sagt skitsnygg!!


Nu ska jag sätta mig och scrappa lite för Magdas. Vi har fått lite olika teman att skapa utefter med olika papper som överraskning, vilket jag tycker är toppen! Tack Annette ;-) Det är verkligen det bästa med DT:andet, att man får prova nya saker man själv inte skulle ha tänkt på. Precis vad jag behöver just nu! Och glöm inte bort nya Magdas-bloggen - vi postar nya inlägg varje dag med massor av tips, listor, lotterier mm. Idag tipsar jag om Brushables penselpennor. Klicka dig dit och kolla!

PS: Ni vet väl att Magdas har rabatt just nu? Vi firar 1 år med 15% idag och 20% imorgon. Ange respektive koder (som står längst upp på sidan) i rabattkodrutan under menyn till vänster. Ett tips bara!


1 kommentar:

Joy for Health sa...

Din layout blev ju verkligen kanonsnygg! Det blev hur bra som helst och jag insåg genast att här borde jag kolla in oftare :)