fredag 23 november 2007

Och jag har också fått RAK :)


Tack snälla Malin/Malwa för de fina journaling-stickersen, jag kommer att slita dem med hälsan kan jag lova! :-)

Skaparruset håller fortfarande i sig och jag har massor jag skulle vilja visa, men det får vänta tills Magdas har haft det uppe i bloggen... så för närvarande ger jag mig på att härma Augusti_73, som visade sina favoritalster i sin blogg häromdagen. Det var svårt att välja men här kommer några som jag tycker är grymt inspirerande (utan inbördes ordning):

{Fiffi}

{lily}

{annab}

{Karoline på Scrappiz}

{Augusti_73}

Riktigt härliga LO tycker jag, man vill bara rusa till scrapbordet och börja... lite sent nu men jag vill! Natti natti!

3 kommentarer:

Anna/Augusti_73 sa...

Men åh, vad glad jag blir!
Och naturligtvis helt ok, jag har absolut inget patent på att skriva såna inlägg! *LOL* Tycker bara det är roligt att se vad andra gillar, kanske ska få bli ett stående inslag som du föreslog.
Ha en mysig helg!

/A

Anonym sa...

Å vilken ära, tack så himla snällt! Det var ju en jättebra idé att lista sina favoritlayouter. Jag får se om jag hinner göra det jag också snart. Hoppas du har en bra söndag! :)

Marie - Med mina händer... sa...

*niger, bugar och bockar* Vilken kul grej, att lista sina fem favoriter! Jag är jätteglad att jag fick en plats här! :-)

Kramar från Marie