torsdag 4 september 2008

Jag älskar Maja min Maja...

... jepp, mera Maja Design! Nu är det lite blandat här med papper från både Juletid och Skördetid, men eftersom färgerna smälter så bra ihop så går det att blanda hursomhelst :)

Papper Skördetid, gammalt notpapper, rub-ons bl a Amanda Blu, Prima blommor, tyll Bazzill

Jag veckade tyllen och häftade fast innan jag fäste notpappret över.

Papper Skördetid & Juletid, PomPoms/bollfrans & tyll Bazzill, knappar Rusty Pickle, bingokort Jenni Bowlin, rub-on October Afternoon

Tomten från klipparket är figurklippt och fäst med 3D-kuddar. Jag fyllde i "24" med röd penna på bingokortet och knöt en bit tyll genom en knapp.

Papper Skördetid & Juletid, spets, PomPoms Bazzill, blommor Magdas egna, knappar Rusty Pickle

God Jul-cirkeln kommer från klipparket och tomten är utklippt ur ett av de andra pappren. Visst ser Magdas blommor ut lite som julstjärnor? Och så älskar jag PomPoms, har jag sagt det? ;-) Mer från Karin och Marie i teamet finns nu i Magdas blogg!

1 kommentar:

Nina sa...

ÅÅååh, själv är jag inte alls förjust i Maja design, men du kan ju skapa snygga, annorlunda och festliga alster med vilka papper som helst!
SUPERFINT!!