fredag 24 oktober 2008

Foton från Getåravinen

Jag lovade ju att jag skulle visa bilder från vår lilla utflykt till Getåravinen, så här kommer ett gäng!

En vacker glänta...

En vacker sambo :)

Jag och Johan (försök ignorera min icke-frisyr och att jag ser lite dum ut:))

Johan sitter på ett nedfallet träd och myser!

Backe med underbara, lummiga ormbunksväxter av olika slag.

Jag filurar bland ormbunkarna...

Nån sorts död växt, tycker det blev riktigt fint med bakgrunden - väldigt mycket bokeh!

Jag fånar mig med ett lönnlöv :-)

... och igen...

Detta ÄR livet! Trevlig helg! ♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga foton!! ♥

Anonym sa...

Underbara foton!! Ni är så fina ihop! :-)

Kajsan sa...

Meeen vilka underbara kort! Vilken natur!!! Härligt att kunna få ströva runt i skog och natur! Ni ser ut att ha haft jätte trevligt! :)
Här hemma har kräksjukan kommit å hälsat på lagom till helgen... ?!
Må gott å kram från Karin.

Anonym sa...

Vilka härliga bilder !!
den när du sitter uppe vid ormbunkarna var riktigt läcker !!

Katarina Damm sa...

härliga foton :) i getå har jag och maken varit och fotograferat vid ett tillfälle i somras, men det var för att han är fotograf, det var inte jag framför kameran. jättefin stig och härlig trolsk skog :)

KRamar till dig
Katairna