onsdag 1 oktober 2008

Kärlek, värme och tillit

Det är tre ord som jag tycker verkligen passar temat husdjur! Jag älskar ju djur och mina katter är verkligen en viktig del av livet, jag älskar dem så mycket! Det resulterade i ett "mini"album för ett tag sen:





Mycket band och bling, tyll och utklippta detaljer från pappren (October Afternoon) som äpplen, träd och rådjur :) 3D-kuddar och 3D-lack är numera mina bästa vänner, är beroende av det! Är inte riktigt på det klara exakt vad som ska stå på anteckningskorten, så därför de är blanka för tillfället...

Tack för titten!

3 kommentarer:

Cath. sa...

Ooo, vilket härligt album! Det är sååå fina papper!
Ha det gott!

Anonym sa...

Det är såååå läckert! :) Djur är verkligen livet. Jag vill inte ens tänka på den dagen Max inte finns kvar - fy, jag kommer att gå under. Det finns inget bättre än att bara ligga och gosa med honom. ♥

Kramar

Ps. har du bestämt om du kommer på träffen?

Ellison sa...

Åh så läcker! Superfin!!