onsdag 22 oktober 2008

Rosa vecka på Magdas!

Ni har väl inte missat att Magdas har rosa vecka? Allt går i kärlekens och de rosa molnens tecken ;-) Jag har gjort några rosa alster jag tänkte visa er! Först ett litet chipboardalbum från Jenni Bowlin med bilder av mamma som ung:








På framsidan har jag målat med akrylfärg och insidorna är klädda med papper från Maja Design Mina Vänner Rosa-Marina. Jag har dekorerat med bingokort och crepeband Jenni Bowlin, alfabetsstickers Pink Paislee, Prima-blommor med Pearl Maker i mitten, pärlband och diverse band/tyll i ringarna. Har skickat det till mamma och hon blev mycket glad!! :)


Till sist har jag scrappat på om kärleken till djur, med foto på min lilla sessa Tyra :) Massa rosa har jag använt, bl a papper & alfabetsstickers Pink Paislee, prickigt band Bazzill, fjärilsbrads CI och chipboard AC med rosa Pearl Maker på och tyll. Läs mer i Magdas blogg, där Linda också har scrappat om sin käre Max :)

5 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

älskar minialbum!! Jättefint!

Anonym sa...

Åååå så vackert tjejen!!

Anonym sa...

svar: tack :D
Vilket fin album! förstår att din mamma blev glad. Kärleken till Djur Lo'n var ju jätte fin också!! Och kärleken till djur är ju stooor!

Ellison sa...

Åh så fint album och layout också! Din mamma kan ju inte annat än bli glad för en sånt fint album!! Kram

Anna/Augusti_73 sa...

Superläckert minialbum!

/A