torsdag 2 augusti 2007

Ny LO och full av längtan :-)

Halloj!

Nu har jag hämtat mig lite efter chocken :) Ska bli så roligt att få skapa med materialet som gulliga Annette på Magdas skickar, jag kan knappt bärga mig! Det poppar upp idéer i mitt huvud hela tiden så det ska nog gå bra!

Sålänge får ni se en ny LO, även det med en del material från Magdas fast som jag tidigare beställt. Älskar ju de där rub-onsen från Hambly, kan inte riktigt få nog tror jag...Ringarna i bakgrunden är "stämplade" med kryddburksbottnar.



Dymo-texten kan verkar helt knäpp - men hemma har vi ett skämt om att katten Moa nog tänker "Umm va gott, åh, umm va gott" när hon tittar på fåglar. Ni fattar antagligen inte varför, eftersom det är ett internskämt med en helt annan historia bakom som jag inte orkar förklara *s* Men för mig är det kul att ha det dokumenterat, tills jag blir gammal och grå och kan få mig ett gott skratt igen!


3 kommentarer:

Malin sa...

Å Grattis till vinsten, men när jag kollar på dina LO:s blir jag inte direkt förvånad :)
Du gör superfina grejer!!

Joanna sa...

WOW vad snygg layout!! <3

Emma sa...

Jättesnygg! Ska bli så roligt och se sen vad du hittar på till Magdas! Vad fiffigt med kryddburksbottnarna!!