onsdag 29 augusti 2007

Jag + DT medlem Magdas = SANT! :)

Har dragit ut på att berätta, men nu så: Jag är numera med i Magdas DT, weeeeeeeee! :-)

Tänkte att det kanske borde stå på Magdas hemsida innan jag kläckte ur mig det, men så såg jag att marieg (som också är ny DT-medlem) hade skrivit om det i sin blogg så då kunde jag inte hålla mig längre! :) Känner mig jätteglad och tror det kommer bli superkul, en bättre nyhet än denna kunde jag inte få nu såhär mitt i flytt och exjobbs-redovisning!

Nu måste jag nog sluta packa bananlådor och sova. God natt!


3 kommentarer:

Otto sa...

Åååå va roligt älskling!

MarieG sa...

Hej Emma!!! Jättekul att få se din blogg och ett supergrattis till DT-platsen hos Magdas. Ska bli jättekul att få vara din kompanjon!! Tyvärr kommer jag inte på träffen, vi har en egen här i Nässjö då. Men det skulle nli fler träffar lovade Anette! KUL!

Emma sa...

Det är såååå roligt att du kommit med i teamet!! Tokgillar allt du gör :o) Välkommen!!