torsdag 19 februari 2009

Ganska hemligt (påsk)paket del I - Layouter

Annette utmanade mig att scrappa med det ganska hemliga paketet med påsktema - ett paket som verkligen satte fart på inspirationen!

Idag tänkte jag visa de layouter jag gjort med paketet:

Paketet passar lika bra till “vanliga” teman som påsk, och här är det jag som pussar på en av mina kissar :)

Pinsen är helt underbara!

En scraplift av den förra layouten...

En blomma utklippt ur ett mönsterpapper, dekorerad med rub-ons, knapp och 3D-lack.

Jag gjorde faktiskt en layout med påsktema också :) Fotot föreställer mig som påskkärring tillsammans med min bror och hans kompis på 80-talet - snygga kläder va?

Min sambos mors älskade hund, förevigad mitt i ett vårglädjerus!

Jag kunde inte sluta klippa ut blommor ur pappren... :) Mitt enda problem har varit vilken sida på pappren jag ska välja… ;-)

Paketet är rejält rabatterat jämfört med att köpa grejerna en och en - kolla i Magdas blogg på allt jag fick i mitt paket! Där finns även materiallistan.

Titta gärna in i morgon för del II - då visar jag en hel drös med kort! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh Emma, de är verkligen underbara!!! Paketet är ju sååå läckert! :)