torsdag 5 februari 2009

Maken till kräsen katt är svår att hitta...?

Många kanske tror att katter äter vad som helst - HELT FEL! ;-) Våra katter äter knappt något annat än det torrfoder de får, och katten här nedan är den mest kräsne jag träffat på!

Hon luktar, luktar lite mer och jättenära, sådär så man tror att hon ska slicka... men så näe, hon vill inte ha! HAHA! Men bra är väl det, att de endast äter det som de behöver. Även om en liten slick dressing inte skulle spela någon roll, men ändå :)


Blev så nöjd med den här pinen, som jag gjorde av en nål och en hjärtpärla!

Jag håller på att bli sjuk tror jag :( Ont i halsen som tilltar samt blandat frusen och överhettad. Bådar inte gott... som tur är tror jag att jag har ett DT-paket som väntar på att bli uthämtat imorgon, alltid en tröst :)

Sov gott! ♥

3 kommentarer:

AnnaB sa...

Superfint och jag håller med - himla bra blev det med nålen och pärlan. *antecknar idén i skallen*

Håller tummarna för att du inte alls blir sjuk!

Ammi sa...

Haha, har en katt som är sån med, inget som duger förutom hennes egna mat :-), jättefin Lo!

Anonym sa...

JAAAA, verkligen en snygg pin! Inspirerande!

//Åsa