söndag 10 maj 2009

CC Materialutmaning + Skissutmaning med tema

I helgen har jag pysslat med lite bidrag till AOS cybercrop!

Utmaning: Skapa något som innehåller följande:

- En sida ur en bok eller tidning: Utdrag från notbok
- Minst tre icke scraprelaterade saker: Kapsyl, små moln från en klädtag, kirurgtejp, bokmärke, pärlhatt/filigran
- Något runt: Knapparna
- Häftklamrar

Först klippte jag ut en cirkel i storlek med kapsylen, la ned i den som en bakgrund och sen hällde jag på massor av 3D-lack!

Jag gillar verkligen pärlhattarna!

Utmaning: Inspireras av skiss samt tema sommar och sol.

Jag har ändrat lite på skissen men tror det ändå ska synas att jag utgått från den :) Försökte skapa en somrig känsla med havsturkost och grönt. Cardstocken är sprayad med distress ink + vatten. Blomrankan är utklippt ur ett mönsterpapper.

5 kommentarer:

Mya sa...

wow!!! layouten är det snyggaste jag sett på länge!!!!!!!! hur snyggt och inspirerande som helst! kram

Alex sa...

WOW! Vilken fantastisk LO! Love it! O kapsylen är klockren! Älskar idén! Du är då full av små roliga detaljidéer! Inte konstigt att jag älskar att kika in här ;-)

ÅsaF sa...

Superläckra alster tjejen!! Kram

Anonym sa...

Man bara måste ju älska din layout om dig själv! Så grymt fin, Emma!

Unknown sa...

WOAH! Nu svär jag men det gör jag när jag inte hittar ord: FYFAN vad snyggt!