lördag 2 maj 2009

Tiden, glimmer misten, cybercropen och krukan :)

Halloj! Oj vad tiden går snabbt, jag hinner knappt blogga längre ens. Det berömda uttrycket om att driva eget företag är ett dygnet runt-jobb är verkligen 100% sant! Men så för det ju med sig desto mer positivt också - jag är mycket gladare och piggare än jag varit på år och dar! Det är guld värt för mig.

Hinner inte scrappa alls lika mycket som förut heller (såklart) men lite blir det iaf. Häromdagen fick jag hem lite papper från Fancy Pants och glimmer mist, som jag förstås var tvungen att testa! Sneak peak:

Ni kan se hela layouten i Scraplagret-bloggen!

Sen kan jag berätta att Scraplagret är med och sponsar AOS cybercrop som gick av stapeln idag, och håller på till 12 maj. Var med och scrappa du också, det finns massor av roliga utmaningar ;-)


Avslutningsvis en bild på en lerkruka som jag gjort själv, eller ja jag har inte drejat den men målat och dekorerat då :) Sprayade den med sprayfärg från Biltema och limmade fast en die-cut med lite bling på. Avslutade med en liten gul spets längst upp. Vet att det inte är världens bästa bild, men i vardagsrummet ser den riktigt mysig ut ;-)

Glad National Scrapbooking Day allesammans! ♥

2 kommentarer:

AnnaB sa...

Hej...! Vad jag är trög och hänger med dåligt i allt som händer i scrapsverige nuförtiden... Stort grattis till butiken...! Stort lycka till...! :)
Kram

Bettan sa...

Krukan blev ju riktigt snygg, kanske skulle prova på att göra nåt sånt :o) Tack för inspiration!
Hoppas du får en bra dag!
Elisabeth