tisdag 16 juni 2009

Det går seeegt...

... med detta bloggande. Får be om ursäkt *skäms lite* Nu har jag iaf scrappat lite gamla bilder igen! Denna gång på min storebror som liten buse :)

Papper från Sassafras och Hambly (även overlay). I övrigt ett diverse hopkok av die-cuts, snigelchipboard med ögon, Hydrangeas, minirosor och hampasnöre. Har fått fnatt på glimmer mist och har som vanligt sprayat lite här och där samt på de utklippta blommorna:

Och de små skinnblommorna, icke att förglömma! Älskar dem, synd att de redan är slut... :)

Tusen tack Alexandra för det alldeles för fina kortet som kom idag med Posten - ja ni skulle bara se det, det är så JAG!! *överlycklig* Ska naturligtvis fota och lägga upp så snart jag kan! :)

Imorgon kommer syster och då ska vi bara shoppa, äta och ja, bara vara systrar helt enkelt. Ska bli så roligt! :) Sov gott allesammans! ♥

Psstt... Har ett erbjudande i shoppen just nu, kika in vetja! :)

3 kommentarer:

Alex sa...

Kanske är seeeegt men ack så värt att vänta på! ;-) Underbar LO! O så mysigt att scrappa gamla bilder! Kanske ska plocka fram några.. min syster var hur söt som helst!

Tack gums för dina grattisar! Ti-hi.. helt sjukt vad händelserika 2 veckor jag har haft! Ibland undrar jag vad jag har gett mig inpå, men än så länge är det roligt! O DT-gäng både hos Magdas o Brunkullan verkar riktigt sköna! Så jag kommer nog att trivas :-)

Stor kram på dig!

Annette sa...

Trevlig midsommar, Emma! Hoppas att allt är bra med dig! Kram, Annette

Linda Dekorerar sa...

Du gör så mycket fint så jag lägger till dig i min länklista hoppas d e OK....