tisdag 9 juni 2009

Otur?

I söndags var det en riktig otursdag. Utan att skriva en hel berättelse kan man nog konstatera att...

(1) Skjutsa ut svärmors föräldrar till stugan, varpå det tog en timme att få ut deras bil ur garaget pga. glömda kort och koder...

(2) Åka 10 mil för att överraska mor på födelsedagen, men när vi kommer fram är de i Norrköping...

(3) På hemvägen börjar kroppen värka och väl hemma ligger man i soffan med feber...

... det inte var den bästa av mina dagar! Men det är väl bara att skratta åt det antar jag ;-)
Tror jag fortfarande har lite feber men nu är jag uppe på benen iaf!

Får man bjuda på en layout som jag knåpat ihop på sistone? Åh vad jag älskar de här Fancy Pants-pappren! De är så somriga och läckra i färgerna! Här har jag scrappat med foto på svärmors hund Ruff:

Cardstocken är lätt sprayat med glimmer mist och sen är det utklippta trädet ordentligt sprayat - synd att det inte syns så väl på bild för det glimmar verkligen massor!! En liten uggla gluttar också fram med stora ögon uppe i hörnet... :)

Härliga hydrangeas med rosor och brads från Sassafras! ♥

Psst: Måste bara få göra lite reklam för min butik, då jag lagt upp förbeställning på The Greeting Farm-stämplarna! Vet ju att ni är många som suktar efter dem ;-)

Trevlig tisdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det later som en riktig otursdag :D Det basta ar om du kan scratta at det! Hoppas du mar battre snart!

Jag alskar din senaste LO! Jag har dessa papper hemma men sparar de till semesterbilderna. Jag blir sa sugen pa att anvanda de till nagot annat nu.

Kram fran England!