onsdag 12 mars 2008

Galen!

En galen LO med ett galet foto på en galen kille (<-- min)! Tycker minen påminner om Gene Simmons i Kizz, fast inte med sån där otäck lång tunga *s*


Idag finns även ett nytt inlägg i Magdas blogg som jag skrivit, vilket handlar om hur man enkelt kan göra ett clear-album av 12x12 overlays. Jag visade bilderna i min blogg i början av året, men kikar ni in där så får ni lite mer ;-)

Apropå Magdas så har det kommit in grymt mycket fint nu, t ex från Jenni Bowlin, GCD Studios och AC (Kolla under Nytt)... Magnolias nya stämplar, Dream Street Papers, massa nya och gamla kära thickers... och jag väntar också med glädje på att de nya kollektionerna från Sassafras Lass ska dyka upp! ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig layout och coolt foto!

fraise sa...

Åå- vilka läckra färger du använt på LOn! Och så mkt du skapar hela tiden! Gillar din blogg massor. Och så har du inspirerat mig att scrappa mina katter. :-D Det måste jag verkligen göra ngn gång. Konstigt att det aldrig blivit av tidigare? jag har ju "bara" haft dem i sju år eller så... ;-) Tack för titten! :-)

Anonym sa...

Haha! Vilken störtskön layout!! :-)

Anonym sa...

Hur cool som helst!! :)