onsdag 12 mars 2008

Taggad!

The rules: Link to your tagger and post these 3 rules on your blog:

1. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
2. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
3. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.

1. Jag är extremt rädd för sprutor och stick i fingret, jag tvingar alltid doktorn att låta mig slippa men om jag verkligen måste så svimmar jag eller ligger ner helt panikslagen - en gång ska jag till och med ha sagt "Jag tänker inte jobba mer idag, jag klarar det inte!" och en massa svordomar ;-)

2. Jag äter lättyoghurt med Special K-flingor till frukost varje dag.

3. Jag är smått Internet-beroende och mår dåligt om jag inte får kolla mail, bloggar mm minst en gång/dag.

4. När jag var liten skulle pappa lägga nytt golv trägolv i mitt rum. Jag hade en snorgrön heltäckningsmatta från 70-talet innan, men jag ÄLSKADE den och grinade floder och hötte med fingrarna åt honom hela den tid det tog att ta bort mattan. Jag har nog aldrig varit så arg (nästan)!

5. Jag är en av de största babbel-majorna i hela Sverige! Var tom känd för det på Konsum i samhället jag bodde i som liten, när mamma kom in med hörde folk mig tydligen ändå längst ner i den stora affären :) Kan prata om ALLT NÄRSOMHELST OCH HUR MYCKET SOM HELST ;-)

6. Dock tycker jag INTE om att prata i telefon alls! Det är något av det tråkigaste jag vet.

7. Om jag vann en miljon skulle jag betala av studielånen, flytta till landet och starta eget företag :)

Det här var ju rätt kul, och nu vet ni en hel del mer om mig kanske? Tack Silwerstar för att du taggade mig! Jag i min tur taggar Emso, Hedda, marieg, Thezzan, ÅsaF, nilla_r och Sannasmamma - helt valfritt om ni har lust att göra det såklart :)

4 kommentarer:

Joanna sa...

Vad kul att få läsa lite om dig!! :-D

Anonym sa...

Haha, det där med sprutorna låter som jag! Jag klarar inte ens av att vara i samma rum när de tar blodprov på min vovve - en gång tänkte jag att det borde jag ju klara av och stannade kvar. Det resulterade i att jag gick ut och världen började försvinna i mina ögon, fort ut genom dörren för att sätta mig ner på marken...rakt i en vattenpöl. Så kan det gå...

Anonym sa...

Kul!! Jag får klura lite på det här. :-) Jag gillar inte heller att prata i telefon... Kram på dig!

Anonym sa...

Tackar för taggningen! Svaren kommer inom kort!