söndag 9 mars 2008

Gjort i helgen

Om kissen som sover på en pytteliten filt på den stora soffan - hon ligger som formgjuten med "rundad" kropp på den. Katter är lite roliga med sånt där :)


Om brorssonen som just nu härmar allt han hör, som här när nån sa "Sch!" på TV:n - då var jag tvungen att vara tyst! Jag har liftat Maries/Lilys superfina LO "Love you".


Jag fastnar gärna
på vissa saker en stund... som piprensarna på dessa layouter, de är med på allt just nu. Ni får väl stå ut ;-) Försöker också att beta av scraplagret så jag ska få plats med alla CHA-nyheter! =)

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Jamen det ÄR kul med piprensare! :-) Inget snack om saken.
Du... jag ääääälskar dina layouter. Den du liftat är superfin och Tyra-layouten är så häftig. Jag har suttit länge och kollat och upptäcker nya saker på den hela tiden. Sprallig och kul!
Nu ska jag kika vidare i din blogg! *kram*