torsdag 13 mars 2008

JAG HAR FÅTT JOBB! GLÄDJETJUT!!

KAN INTE TRO DET ÄR SANT, SÅ GLAD ÄR JAG!! Efter sjukskrivning och krångel så börjar jag söka jobb, och självklart tror jag inte att det första jobb jag kommer få kommer att vara inom det jag utbildat mig till - det är väl supersvårt att få naturvetenskapliga jobb när man inte har erfarenhet från det? Trodde jag, men det var tydligen fel! Jag har fått jobb ... *trumvirvel* ...som biomedicinsk analytiker på Laboratoriemedicinskt centrum (LMC) i Norrköping!!


Helt SJUKT, jag KAN INTE fatta det, jag bubblar över av lyckokänslor ;-) Börjar i maj och har hittills fått jobb till slutet av augusti. Det här är helt ofattbart... jag bad Johan nypa mig för att vara säker på att jag inte drömde =) Nu ska jag sluta svamla och återgå till soffan och njuta av lyckoruset.... :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Weeee!! Grattis tjejen!!! Gud så skönt! :-) Kram Åsa

Anonym sa...

Åh, stort grattis!!

elin79 sa...

Ett jättegrattis! Härligt att få jobb som man faktiskt har utbildat sig till. Grattis grattis grattis!

Annette sa...

Grattis Emma! Vad roligt! Du får förklara mer i detalj vad jobbet innebär när vi ses, men det låter som det skulle passa dig som handen i handsken, utifrån den uppfattning jag fått om dig. Biomedicinsk analytiker - kul!

Joanna sa...

GRATTIS!!! :-D *glädjetjuter lite jag också*

Therese sa...

Va kul Emma!!! Grattis grattis!!! kram

Christine sa...

Ojojoj!!! =D
Grattis, va kul!!!!

Anonym sa...

Stort grattis! Så härligt :D