torsdag 12 juni 2008

En liten liten Emma...

... ser ni på denna LO:


Foto från 1984, inscannat och redigerat i PS. Hade inget jag ville berätta så det blev ingen journaling, kanske kommer jag på nåt senare.

Vill tacka så hemskt mycket för alla fina kommentarer - jag uppskattar det såå otroligt mycket! Tack ♥ Har inte haft nån tid till scrap denna vecka, då jobbet är såpass intensivt och nytt i början. Men det känns fortfarande kul :)

Sen kan jag berätta att jag återigen blev faster i tisdags! Det blev en liten flicka vid namn Milou. Jag har inte sett henne mer än på bild, och jag väntar såååå på att få träffa henne och lukta på hennes stora, yviga hår! ♥

6 kommentarer:

Linda sa...

Hej!
Vilken fin LO! Länkar till dig från min blogg, hoppas det är ok?

Emma sa...

Vad fin den blev layuouten! Kul att du trivs med jobbet, förstår att det känns intensivt i början.. mycket nya intryck kan jag tänka mig :o) Grattis till nya fasterskapet.. gulligt namn :o)

Kram

Nina sa...

Verkligen UNDERBAR layout. Å så söt du var (och är fortfarande!)

Anonym sa...

Så söt! Jättefin layout - designen är helt underbar till korten!
Grattis till "fasterskapet" också!

MarieG sa...

Jättefina layouter - och man måste ju inte alltid ha journaling! Kul att du trivs med jobbet, förstår att det är fullt upp nu i början.
Ha det bra Emma!
/Marie

E sa...

Vilken härlig LO!
Fina färger, passar verkligen ihop med bilderna :)

Och vad kul att bli faster(det var väll faster?)!

kramizzz Kicken