tisdag 17 juni 2008

Nytt med Making Memories!

Fick nyligen hem ett härligt DT-paket med papper från Making Memories nya kollektion Delaney. För mig som älskar MM så var det inte direkt svårt att få ihop något av papprena :)



På den första layouten har jag scrappat om min brorsson, som plötsligt känns så stor nu när familjen fått tillökning :) Jag har använt pappren DieCut Stamp och Stripe, och massa roliga dekos - t ex filtstjärnor, anteckningskort och rub-ons Jenni Bowlin, knappar Rusty Pickle och chipboardstjärna Heidi Swapp.


Här har jag använt pappret Diecut Circle. På anteckningskortet står olika ord som beskriver vem jag är just nu - kan nog bli ganska roligt att titta på om en sisådär 10 år, eller vad tror ni? :)


Till sist ett enkelt kort med pappret Stripe som bakgrund. Stämpeln är Grattis rund från Inkido - min nya absoluta favorit!!

Här finns det fler alster med både dessa papper + MM:s nya kollektion Addie, och även lite tips om på passande dekorationer helt i min smak :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka underbara layouter! Gillar särskilt mycket den översta, så mysig på något sätt. :)

Nina sa...

Åh men duuuuu så läckra!! ♥

E sa...

Vilka Jätte jätte grymt fina Lo´s och kortet är helt fantastiskt!
Oj, du är så diktig :)

Gillar den högst upp, jag gillar färgerna och alla fina dekorationer. När jag dekorerar så mycket ser det bara kladdigt ut, men du får till det så bra!

Kramizzz kicken

Sofias blogg sa...

helt underbara, spec. den om dig..:-) verkligen snygg!!