lördag 7 juni 2008

Jag leker

Scrappar lite planlöst, utan någon egentlig djupare mening. Vill bara göra layouter helt enkelt, utan att tänka och kanske prova lite nya saker.



Smetade med lite akrylfärg och paljetter uppe vid fotot, och så blev det en "egengjord" dekoration som ska påminna om en sol. Gjorde den av ett stämpelmotiv med paljettband runt, och små ordremsor med knappar längst ut. Remsorna skar jag ut ur ett Dreamstreet-papper med ett kinesiskt ordspråk: "If I keep a green bough in my heart, the singing bird will come to me". Tyckte det passade klockrent in på mig!

9 kommentarer:

Unknown sa...

Jomen visst är det kul att bara scrappa för scrappingens skull? Allt behöver ju inte ha en mening jämt.
Jättesnygg layout, gillar alla detaljer och grejer... ;)

Therese sa...

Vilka fina LO´s du gör Emma! Gillar din stil jättemycket! Har hakat på en tävling nu där man ska göra en LO i veckan.. hur det nu ska jag som aldrig gör LO´s hehe. kram

Marie sa...

wow så läcker! det du gjort med färgen var superfint! :)

Anonym sa...

Superduperläcker!! Jag trivs också bäst med att scrappa mest för sakens skull...mer kravlöst och naturligt! Kram

E sa...

OJ!
Vad fin, den är helt grymt snygg!
(LO'n asså xD ).
Färgerna och dekorationen och allt, jätte fint :)
Du kan nog inte vara annat än nöjd med den Lo,n ;)

Kramizzzar Kicken

Anonym sa...

WOW vilken layout! Verkligen supersnygg! :)

Kram
Mette

Anonym sa...

wow va snyggt... tokgillar den här layouten - den är grymt snygg!!!

Sofias blogg sa...

åhh så snygg.*impad*

Anonym sa...

Om du scrappar så när du INTE tänker, Emma.... Wow! Jag är helt imponerad - du är så otroligt kreativ och det blir SÅ bra!