söndag 22 juni 2008

Heidi Swapp Runway!

Annette undrade om vi ville skapa med Heidi Swapps nya kollektion Runway, och självklart ville jag det :) Färgerna passar mig perfekt, svarta och vita kontraster med rosa - underbart :)




Heidi Swapp Runway: Dots, Bird Flourish, Broken Rose, Damask & Droplets; thickers Poolside; dymo; magnetiskt lås Basic Grey; blommor Magdas; chipboardknappar Love Elsie; band Fancy Pants; knappar Rusty Pickle; rub-ons Hambly; pärlhjärtan; akrylfärg; glitterlim; fluid chalk

Först gjorde jag en layout om hur jag träffade min sambo. Jag använde smarta Basic Greys magnetiska lås för att hålla fotot stängt över journalingen. Fågeln är utskuren ur ett av de läckra pappren, och fäst med 3D-kuddar.


Heidi Swapp Runway Trench Coat & Damask; thickers Leg warmers; dymo; band Fancy Pants, blommor Magdas; chipboardknappar Love Elsie; pärlhjärta; stämplar Inque Boutique; en bit tygpapper Love Elsie; fluid chalk

Jag fortsatte på kärlekstemat ovh gjorde en layout med ett enkelt kärleksbudskap! ♥

Om du kikar in här i Magdas blogg så hittar du inte mindre än 13 olika alster med pappren att inspireras av ;-)

8 kommentarer:

Nina sa...

Jättesnygga layouter, Emma!
Rosa, vitt och svart är ingen favoritkombination för mig, men jag blir nästan sugen på papperna nu.. :)

Anonym sa...

Ååååå så snyggt!! Jag vill också leka med det materialet nu! :-)

E sa...

Jätte snygga Lo´s!
Jag gillar värkligen dom dära rosa papprerna!


Kramizzz Kicken

Emma sa...

Så snygga layouter du knåpat ihop med de underbara papperen. Skulle kunna scrappa en hel hög till med dessa papper... om jag bara hade :o)

Cath. sa...

Vilka snygga papper och framför allt vad fint du har gjort MED dem!
Ramen här nedanför är också så fin!
Ha det bra!

Unknown sa...

Meen wooooow! Så häftiga papper och söta layouter <3

Malin sa...

ÅÅ råååsa!!!!
Å vilken snygg kant den svarta gjort själv-hur?
eller var pappret sånt?
Ha en bra vecka
KramKram
♥-Malin

Emma sa...

Malin: Pappret är sånt =)