måndag 10 november 2008

Elsies receptbok!

Idag slår jag ett slag för Elsie Flannigans nya Recipe Idea Box, för den är helt underbar! Så mycket inspiration och små annorlunda, finurliga tips! Kände att jag behövde göra nåt lite "galet" och komma ur de gamla mönstren lite - vet inte om jag gjort det men bestämde mig för att totalt efterapa en layout i boken för att komma igång:

Jag har jag helt enkelt snott hela upplägget utifrån ett av receptkorten i den senaste boken :) Cirklarna är gjorda av mönstrade papper från October Afternoon (mest) blandat med crepepapper, overlays, wellpapp och notpapper - och så en del akrylfärg :)

I övrigt så är jag förkyld och lite lätt febrig, så idag bli det nog inte mycket gjort, speciellt med tanke på busvädret också! Ha en trevlig dag allihopa! PS: Missa inte veckoutmaningen hos Magdas!

Inga kommentarer: