onsdag 12 november 2008

Nya Sassafras!

Det är nog inte många av er som läser som inte märkt att jag älskar Sassafras? ;-) Deras senaste grejer är ju så underbaaaara, de blir bara bättre och bättre!

Min mamma och pappa samt mina äldre syskon år 1975. Det var min storebrors dop, vilket är den lilla killen på bilden - jag var inte född ännu!

Fotade en annan layout men bilden på hela blev inget bra... men detaljbilderna blev OK, så jag får väl visa dem sålänge:


Papper, stickers, chipboard och stämplar - alltsammans från Sassafras!

Trevlig dag allihopa! ♥

2 kommentarer:

Ellison sa...

Ja Sassafrass har mycket godis :) Väldigt fint scrappar du med det också! Kram

Anonym sa...

Jag gillar också Sassafrass! Vilken fin LO om dina gamla foton. Visst är det roligt att scrappa dem! Men du, den där LO:n som du visar detaljer på, den verkar vara hur fin som helst! Du måste ta ett nytt foto! Jag är såå nyfiken!! Älskar detaljerna på den! Kram!