tisdag 18 november 2008

Roliga små frågor

Jag har blivit utmanad av Tette att svara på några frågor:

Vilken mat äter du ofta?
** Fetaost (i sallad), fläskfilé och pannkakor - det bara blir så!
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
** Både och, hjälper till men ibland hinner ju andra före :)
Var sitter du helst när du bloggar?
** Vid den stationära datorn, i en bekväm stol.
Köper du ofta Triss?
** Det har jag nog aldrig gjort! Alldeles för liten chans att vinna stort (pessimist?)
Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
** Sommar i Sälen!
Vilken TV-kanal tittar du mest på?
** Kanal 5 tror jag!
Vilket är ditt favoritvin?
** Drosty Hof eller Chene - vita viner!

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

Jag hoppas att ni vill svara:

Camilla
Karin Z
Linda
Katarina

Dags för att laga mat, och för omväxlings skull inte pannkaka eller fetaost... slår på stort och ska försöka göra sjömansbiff - mums! Ses snart igen! ♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul! :) Jag hänger absolut på!
Kramar

Anonym sa...

Jag har svarat nu och dessutom har jag en grej till dig i bloggen. :)

Kramar

Kajsan sa...

Roligt! :) hihi...
Nu har jag svarat i bloggen!
välkommen i å kika om du har lust!
*kram*