torsdag 6 november 2008

Fars Dag!

Det här ska jag ge pappa på Fars dag!

Gjorde kortet till ett inlägg i Magdas blogg om ritade kanter - även om det bara är enkla linjer så blir det ju ganska fint? ;-) Papper från Basic Grey, chipboard Fancy Pants och ugglestämpel Rachelle Anne Miller, tillsammans med diverse dekorationer från shoppen. Färglagt med ProMarkers.

Idag är det soligt och fint ute, känns som det var längesen. Får nog bli en promenix så småningom, och kanske en film och lite godis. Ha en skön dag! ♥

4 kommentarer:

Unknown sa...

oja, det blir fint. jag missbrukar såna linjer totalt, kan inte göra ett enda alster utan streck runt papper!

Superfint kort. Jag är säker på att det blir uppskattat!

Ellison sa...

Vilket fint kort! Kram

Cath. sa...

Ett sååå fint kort!!!

Linda sa...

Jag gillade detta kortet så pass mycket att jag har inspirerats av det... Kolla gärna in i min blogg för att se hur det blev! http://kreativgegga.blogspot.com/2008/11/sjuk.html
Kram, Linda