lördag 29 november 2008

Glad-papper från Prima :)

Jag och min kära DT-kollega Linda har scrappat med Primas nya papper - här kommer mitt med kollektionen Makes Me Happy:

Det blev många "egna" dekorationer från mönsterpappren, de är ju som gjorda för det! Längst upp i högra hörnet skar jag ett hål i översta pappret så det undre skulle synas, och så satte jag en liten Dilli i kanten ;-)

Rotade även fram lite piprensare samt knappar, Pearl Maker och glitterlim.

Ungefär likadant blev det här...

... dvs. massa utklippta mönsterdelar med lite smått och gott. Kolla in i bloggen så får ni se Lindas layouter också!

Tack för titten! ♥

4 kommentarer:

Kajsan sa...

Alltså dom är SÅ fina Emma!
Älskar alla färger och dekorationer! Fint fint fiiint!
Må väl! Kram Karin.

Maria /Maskan sa...

Underbart! Glada härliga färger och foton. Kul med alla detaljer. Välarbetat också!
Tack för din snälla kommentar i min bogg, blev jätteglad!
Kommer att kika in här ibland och hämta inspiration! Brukar kolla in Magdas blogg, men nu ser jag att det faktiskt är just dina alster som jag brukar studera lite extra...
Mvh Maria /Maskan

Ammi sa...

Underbara detaljrika layouter, alltid lika inspirerande att besöka din härliga blogg :-)!

Vixen sa...

Underbart färgstarka snygga layouter!