fredag 17 april 2009

Lite G45 och lite annat...

Som kontrast till alla glada och roliga papper som jag gärna använder, så tycker jag om att använda lite "skitigare" papper också. Som Graphic 45 och Cosmo Cricket t ex:

Papper Cosmo Cricket Girl Friday Wednesday; alfabetsstickers October Afternoon; bokmärken; die-cuts Graphic 45; kirurgtejp; 3D-lack

Enkel layout med datorskriven journaling. Och bokmärken :)

Lite kirurgtejp i kanten är snyggt! Die-cuts med 3D-lack också såklart ;-)

Papper/die-cuts Graphic 45 & Sassafras; die-cut journaling MME; thickers Raintboots; stämpel Serendipity Butterflies in flight; minirosor och Hydrangea-blommor Prima; minibrads AC; spets Myrorna; pärlhjärtan; 3D-lack

Kunde inte hålla mig från att klippa ut mönster, så några utklippta fjärilar blev det.

Och nu inser jag att det tydligen smög sig in lite Sassafras iaf (bården och det grå pappret) - ja, det är som att universum vill tala om att det är mina favoriter helt enkelt :)

Fjärilsstämpeln har jag fått av snälla Annette på en DT-träff, och visst är den underbar?! Till sist vill jag påminna om scrapfebern som pågår i nästan en vecka till - du kan fortfarande hänga på!

3 kommentarer:

Nenne sa...

Alltså...EmmLa...Du har fått ett nytt, totalt hängivet fan! ALLT du gör e så himla snyggt!!! *lägger till din blogg i min blogglista*

Kram

Nenne

Saawan sa...

Jaaa, fjärilsstämpeln är verkligen snygg! *vill ha*

Erica sa...

superfint verkligen!!!