tisdag 7 april 2009

Sassa Frassa mandelmassa!

Dagens inlägg tillägnas min favorittillverkare, gissa vilken?! :) Sassafras såklart, vad annars?? :)

Papper, stickers, clearstamps & chipboard Sassafras; overlay Hambly Chic Circles; puffy thickers Chit Chat; stickersalfabet MM; Magdas nya blommor; blandade knappar, Pearl Maker

En salig mix av mina favoritprodukter från Sassafras, från både nya och gamla kollektioner. Fäste thickersen på en bit kirurgtejp och dekorerade med Pearl Maker :) Ser ni också de nya Magdas-blommorna, så fina!

Sassafras-mani med stickers, chipboard och clearstamps!

Papper Sassafras; overlay Hambly Chic Circles; pufy thickers Chit Chat; Magdas nya gardenior; chipboardknappar Jenni Bowlin; blandade knappar; pärlband; tyll; 3D-lack

Jag trädde pärlband genom knapparna och gjorde prickar av 3D-lack på en av dem. Även här har jag använt Magdas nya blommor, här superfina gardenior!

Papper & stickers Sassafras; overlay Hambly Chic Circles; thickers Darling; chipboardknappar Jenni Bowlin; grönt band AC; 3D-lack

Här har jag klippt ut giraffer och formklippt mönster, precis det jag älskar med dessa papper!

Allt finns att köpa hos Magdas, och ni får gärna läsa mer i Magdas blogg om hur jag gjort!

9 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

wow så coola!

Unknown sa...

Oh my! Du påminner mig varje gång du lägger upp nya saker om varför du är min favoritscrappare :O

Alex sa...

nä men hjälp så snyggt!

Alexandra sa...

Du är ju helt otrolig..*s*..Håller med Hedvig..är själv inne i en sassa fras period nu..:o

Ammi sa...

Alltid så härliga alster att kika på hos dig, jättefina layouter :-)

Sofias blogg sa...

så coola och fräch, färgerna gör ju vem som helst lycklig!!

Cath. sa...

Å dina alster får mig på så gott humör!!! Härligt!
Jag har något till dig i bloggen!
Kram och glad påsk!

Tara sa...

god påske til deg og min venn!!!

herlige puse-sider du har laget:))) også ser jeg at du har fått ny header...den var nydelig:)))

klem fra tara

Nenne sa...

Du är så himla duktig - jag älskar dina alster, färgerna, utklippta motiv, katterna ;) Ja, allt! Blir så inspirerad av att kika på det du gjort. Jag kommer lägga in din blogg i min blogglista så jag får uppdateringar automatiskt! Tack!

/Jenny