söndag 19 april 2009

Upsy Daisy Flutter

I senaste DT-paketet fanns ett gäng underbara papper från Upsy Daisys kollektion Flutter. En jättemysig kollektion i mjuka färger och milda toner som passar perfekt till våren!

Papper Upsy Daisy Flutter; stämpel Dillisar Från mig till dig!; brodyrspets Websters Pages; minibrads AC; minirosor Prima

Här har jag lagrat med både fram- och baksidor att pappren för att rama in. Stämpelmotivet är färglagt med ProMarkers och prickat med brun och vit penna.


Lite glitterlim och 3D-lack ovanpå hjärtanen och slutligen fäst med 3D-kuddar.

Papper Upsy Daisy Flutter; filtthickers; MM minibokstäver; zig zag-band; gammal rosa spets; bollfrans; Magdas nya gardernior; tyll; glitterlim; miniros Prima; knappar AC; hjärtan + "ramar" Sassafras-papper; Pearl Maker

Formen på det gröna pappret gjorde jag genom att rita av ett MME-papper från shoppen.

Dessa papper är så mycket finare i verkligheten än på bild, de kommer först till sin rätta när man får titta och känna på dem. Läs mer i Magdas blogg och köp dem i Magdas shop! :)

1 kommentar:

Alex sa...

tack tjejen! vad smickrad jag är för att jag finns på din blogglista! *sträcker på mig lite gran*

så bra sätt att skapa ramar med både fram- och baksidor! det och den coola idén med kirurgtejp i inlägget nedan tar jag med mig härifrån den här gången! :-)