torsdag 14 februari 2008

Kärlek, kärlek...

Tyckte det passade att visa en LO med kärlekstema när det är alla ♥ dag :) Fotot föreställer min mamma och pappa på 60-talet...


Själva är vi "tråkiga" och inte så noga med att fira såna här dagar, gör det hellre mer spontant... men nu är vi dessutom febriga båda två, så vi får fira vår kärlek en annan dag :) Fick korten jag beställt med posten idag, är så scrapsugen!!! Kanske blir lite pyssel ikväll ändå, om jag orkar (men kan oftast inte låta bli oavsett hur sjuk jag är, om det kommit nya foton).

♥ Happy Valentines Day! ♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

herregud vad du är produktiv!
jag kikar in en snabbis och tänker "jag kommenterar lite senare" men då har det kommit upp nåt nytt *s*

Superfin och söt layout!

Anonym sa...

Sååå läcker!!
Krya på er!

Anonym sa...

Superläckert, Emma! Jag blir lika glad varje gång jag kikar in här hos dig - du gör så mycket fina gladlayouter!
/Pernilla

Therese sa...

Hej emma!
Vilken fin LO!
kul att göra med äldre kort också=)
Undrar en sak.. hur gör du hjärtana i texten?
kram

Karin sa...

Oj så coola grejer du har här! Verkligen trevlig blogg!! :)