torsdag 28 februari 2008

Skapat för Magdas

I Magdas blogg har jag skrivit om att skapa utifrån visuella trianglar, det bästa tipset sen jag kom i kontakt med scrapbooking. Till inlägget gjorde jag dessa layouter:


Bazzill Kraft; vinylthickers Root Beer; overlay Fancy Pants Be Yourself; stämplar Inque Boutique Birdie; band Love Elsie Big Ribbon; paper frills Doodlebug; filtdekorationer Fancy Pants Sassy mörkblå, ljusblå/turkos och mörkrosa; brads/minibrads MM; tygetikett "En stjärna" Magdas; akrylfärg MM; häftstift; vit penna



Piggy Tales Little Miss Muffet Collection Miss Muffet; American Crafts The Goods II Umbrella; Bazzill London Fog; thickers AC Leg warmers ; rub-ons-bokstäver AC Ginger; chipboardpil Rusty Pickle Wrong Turn; clearstamps-alfabet Daisy Bucket; blommor Prima Steel Toe Mary; spets Prima Elyseé; minibrads MM Metallic Basics; häftklamrar MM Metallic; vit penna; akrylfärg MM; fluid chalk Chestnut Roan


Den första LO tycker jag ser bättre ut i verkligheten, men filten skimrar så mycket att det blir ljusreflektioner när man fotar :) Jag älskar overlayet och är jättenöjd med båda mina LO. Tack för titten! PS: Jag är friskare nu, inte helt bra men klart bättre.

1 kommentar:

Cattis sa...

Vilka härliga och inspirerande layouts!! =D

http://kathis.blogg.se/