fredag 8 februari 2008

Two Scoops - me like!

Jag diggar verkligen Basic Greys nya Two Scoops, kanske lite oväntat då jag vanligtvis scrappar med starka färger men jag har fastnat totalt! Kanske för att den har inslag av rosa och turkost som jag ju älskar :) Har gjort en LO med dessa papper för Magdas:


BG Two Scoops Non-fat Yoghurt, Neapolitan, Créme Brulée; Magdas egna tygetiketter; anteckningskort MME Description; stämplar Inque Boutique Birdie; blommor Prima Belle Fleur + Steel Toe Mary; chipboardrest (mall) Rusty Pickle Big Love; kristaller MME; minibrads MM Metallic Basics; guldhäftklamrar MM Metallic

Jag har använt mig av chipboardrester som mallar för de två hjärtanen längst ned till vänster.


Stämplarna från Inque Boutique är helt underbara! Av gummi men med självhäftande baksida, så de fästs på akrylblock utan montering precis som clearstamps. Perfekt för mig som gillar gummistämplar men gärna vill slippa montera. Skulle baksidan bli dammig är det bara att skölja i vatten och sen är de som nya igen. Motivet är utritat på baksidan så ser du precis var du stämplar! Det medföljer en skumgummibit som du lägger under pappret när du stämplar och på så vis får du bra “svikt”. Känns som jag kan använda dem till allt!

Kolla också in i Magdas blogg, där finns layouter med Two Scoops av Karin (den superduktiga nya medlemmen i Magdas DT)!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag trillar av stolen!

Snart får du MIG att köpa Two Scoops (ska inte, ska inte, ska inte)

Anonym sa...

Kan bara hålla med - Two Scoops är helt underbara! Och din layout är jättefin!
/Pernilla

Emma sa...

Wow, den är verkligen vacker!!