söndag 24 februari 2008

Skapat idag - men inte detta!

Nej, dagens scrap orkar jag inte fota då febern är ännu högre än förut :( Tokigt nog så kunde jag trots detta inte låta bli mina scrapgrejer idag... och då är det söndag och jag scrappade ju faktiskt fredag kväll! Visst blir man lite tokigt, härligt besatt av denna hobby?

Kreativa Rummet utmanas ni att scrappa utifrån följande färger:


Min tolkning:

Jag är medveten om att den ser lite böjd ut, men som vanligt får ni ha egen fantasi också! :) Är egentligen lite för trött för att sitta här, men jag blir tokig av att ligga ner också, det "spritter" i benen - är det ett värmländskt ord förresten?! Någon som säger "spritter" som inte kommer från Värmland, och vet att det betyder ungefär kryper? ;-)

4 kommentarer:

Cath. sa...

Hej igen! Fin LO det här också, tycker du gör så mycket fint att inspireras av! Och haha, ja nu vet du vem jag "är" =D

fraise sa...

Meen- vad mkt fint du gjort sedan jag kikade in sist. Och mkt produceras det också. Diggar din stil helskarpt. Tack för titten. :)

Anonym sa...

Så fin!! :) Mina saker ser också böjda ut ibland, eller snea, så jag förstår att de inte är så på riktigt.

www.mariante.se sa...

Hälsar på!
Tack för de värmande orden i min blogg!
*de gick rätt in i självkänslan*
Ha en underbar dag!
Nu ska jag traska till det här rummet du skriver om...det kreativa...