onsdag 6 februari 2008

I´m back!

Nu är jag online igen! Bara 4-5 dagar borta men det känns som en evighet när man är van att sitta här och trycka en stund varje dag... Speciellt inom scrapvärlden, känns som jag missat massvis! Allt går så snabbt numera.

Flytten gick väldigt smärtfritt och vi stormtrivs i nya lägenheten, den känns som ett bra kap! Även läget är superbra, kikar man runt hörnet ser man galleriorna i stan. Precis precis utanför smeten, precis som jag alltid velat ha det! Man slipper åka bil för att shoppa/handla men ändå är det rätt lugnt och mysigt just där man bor. Visst har man drömmar om ett hus på landet, men just nu känns detta helt rätt.


Kan visa en LO jag gjorde för Music-bloggen till denna månads video, "Stereo" av John Legend. Blev väldigt inspirerad av både former, färg och lite av texten också. Kolla in videon (länk finns i Music-bloggen) och skapa något! Kom på att videos är en väldigt bra inspirationskälla, borde kolla på fler än jag gör. Eftersom tiden var ganska knapp pga flyttförberedelser förra veckan, fick denna LO även bli mitt inspirationsalster för veckans utmaning på Kreativa Rummet, att stämpla med bubbelplast! Älskar just den "tekniken", det blir sånt liv i LO och det är så enkelt.

Nu ska jag fortsätta med att uppdatera mig i alla bloggar och forum, ses snart igen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin layout! Gillar alla små detaljer, och temat.

Anonym sa...

Underbar layout! :)

Anonym sa...

Skönt att ni trivs i nya lägenheten. Vi ska flytta omtvå veckor ungefär,ska bli skönt. nu är det mest barajobbigt att leva i flytten liksom.

supersnygg lo! Kramkram

Joanna sa...

Härligt att ni trivs! :-D Tack för dina ord ang. mitt DT-avhopp, det var faktiskt ett svårt beslut. Det låter ju så töntigt att man kan få ångest över en DT-grej, det finns ju viktigare saker här i världen om man säger så, men jo.. det var mycket velande innan jag vågade avsäga mig mitt uppdrag! Hoppas du får en skojsig helg! *kram*