måndag 11 februari 2008

Lifta Evelina!

Denna veckas utmaning på Kreativa Rummet är att scraplifta Evelinas härliga LO! Min tolkning:
  

Ändarna på det formade mönsterpappret "försvann" när jag fixade bilden i PS, orkar inte göra om men ni fattar väl ändå? :) Formen är utklippt på fri hand och lite lite snedställd vilket jag tyckte skulle bli roligare, men nu i efterhand vette tusan! Jaja...

Snart ska jag iväg till brorsan och passa min brorsson en stund, jag längtar - han är såå mysig med mig hela tiden! Ska ta massa kort på honom :) Tack för titten!

5 kommentarer:

Joanna sa...

Denna layout är ursnygg!

Anonym sa...

Shit så cool!! Och så många snygga layouter jag hittade bakåt i bloggen! Roligt att flytten gick bra och att du har nära till brorsan nu! :-) Kram ÅsaF

Emma sa...

Jättetuff layout! Shit har du klippt ut formen på frihand, det var inte dåligt det :o)

Anonym sa...

Så snyggt! Gillar verkligen de här färgerna! Och det är såå snyggt med papper som har lite kul kanter.

Christine sa...

Mmm.. Lovely!! =D