onsdag 13 februari 2008

Utmaning: Scrappa på canvas!

Det dyker upp utmaningar med allt snabbare mellanrum på Kreativa Rummet, ni kikar väl in där varje dag hoppas jag? :) Utmaningen till nästa tisdag är att scrappa på canvas. Jag tolkade det ganska fritt, så istället för att använda en canvastavla klippte jag sönder en tygpåse i canvas och fäste på ett In Stitchz cardstock, och sydde sen med garn genom de förpunchade hålen. Gillar In Stitchz!

Med "sinnesgodis" menar jag sånt som jag tycker är godis för mina sinnen, det står om det i journalingen men det syns dåligt, så:

Mitt godis:

  • Choklad (smak)
  • Moas nacke (lukt) - min katt luktar konstant som om hon nyss badat i sköljmedel :)
  • Att hålla J:s hand (känsel)
  • Granskog (syn), i synnerhet i Värmland där jag kommer från. Älskar allt som har med skog att göra, även lukt, ljud... kåda luktar helt underbart!!
  • Sommarregn (hörsel/ljud) - speciellt när det smattrar mot fönsterblecket!
Tack för titten!

1 kommentar:

Cattis sa...

Den här gillar jag jättemycket! Så snyggt!


http://kathis.blogg.se/