lördag 5 juli 2008

Och så en utmaning till =)

Har blivit utmanad av Hedvig!

Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
1. Träffa storasyster och storebror - syster som annars bor i Värmland kommer och hälsar på :) KLART
2. Köpa vin till ett par kompisar som jobbar hela dagen, då Systemet hunnit stänga när de slutat. OBS de är över 20 år!! KLART
3. SCRAPPA så det bara ryker - har grym abstinens, jobbat mycket och vill bara pyssla i lugn och ro!
4. Kolla runt på alla bloggar jag inte hunnit med senaste tiden.
5. Ta tvättid...

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag inne på mitt femtonde år och hade precis gått ur 8:an. Hade sommarjobb genom kommunen som lustigt nog gick ut på att gå en datakurs och få betalt för det :) Men lönen var bara 20 kr/timma - helt ofattbart idag!!

Ställen du bott på?
- Brattfors (Värmland, by utanför Filipstad)
- Filipstad
- Örebro
- Helsingborg
- Norrköping (nu)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär? (Inte nödvändigtvis i denna ordning)
1. Köpa alla scrapsaker och kläder som jag verkligen vill ha, oavsett prislapp.
2. Köpa en sprillans ny Volvo till pappa - han är så bilintresserad (spec. Volvo) och det är något jag alltid önskat att han skulle få - en riktigt fin bil. Det är han värd, pappsen :)
3. Gå igenom en extreme make-over - har verkligen problem med att hitta nån stil jag gillar och skulle behöva lite proffshjälp minst sagt :)
4. Skänka en massa till välgörande ändamål.
5. Resa, resa, resa!!

Jag utmanar:
Emso
Slösa/Malin
NillaR
Silwerstar
ÅsaF
marieg

Det var ju ganska intressanta frågor det här... =)

Inga kommentarer: