torsdag 24 juli 2008

Prima papper!

Jag har fått skapa för Magdas med snyggsnygga Prima-papper - Prima + Emma = glad Emma :)


Tea and Silk Nijo
blommor Prima och Magdas egna
rub-ons och overlay från Hambly



Tea and Silk Nanzenji
spets Fancy Pants
blomma Prima



Angelique Heavenlies
blommor Magdas egna
band Love Elsie Zoe
journalingkort Jenni Bowlin
knappar Fancy Pants och Rusty Pickle


Jag älskar att sprätta akrylfärg på bakgrunder :) Fjärilarna gjorde jag med chipboardrester som mallar, de är av samma papper som det svarta, fast baksidan.

Angelique Angel Breathe
stämpel Hurra från Inkido
blommor Magdas egna


Jag fyllde i stämpeltexten med mina Brushables. Wunderbara papper, KÖP!

2 kommentarer:

Therese sa...

Hej Emma! återigen har du gjort fantastisk fina alster! Gillar speciellt "small things" LOn! kram kram

E sa...

Nya fina saker idag igen!
Gillade första Lo´n Small things mycket!
Kramizzz Kicken