måndag 14 juli 2008

Scrappat med CI Felicity

Har scrappat för Magdas med kollektionen Felicity från CI - underbara papper med detaljer i bl a metallfolie!


Titeln "A sorta fairytale" kommer från en låt jag gillar, och visst är min kisse sagolikt söt? :)


Här har jag scrappat om när min brorsson sa något väldigt underbart till mig:) Utskuren journalingruta från ett Heidi Swapp-papper och stor fjäril urklippt ur ett American Crafts-papper.


Foto på mig lunchandes på stan. Titeln syns inte så bra, sitter snett åt vänster ovanför mitt huvud ungefär :)


Sist ut ett enkelt kort stämpeln Butterflies in Flight från Serendipity.

Jag har som vanligt använt ganska mycket dekorationer, just nu använder jag mycket blommor!! I sista DT-paketet fick jag härliga Prima Belle Fleur, Hydrangea, Magdas egna blommor version II och Sassafras Lass underbara In a stitch Blossoms :) Rosetten har jag norpat av mamma, själv skulle jag aldrig kunna knyta så fint! *s* I Magdas blogg kan ni även se det emso gjort av pappren :)

1 kommentar:

Jeanette sa...

Underbara lo´s. Gillar dom verkligen. Och jag håller med dig din katt är sagolikt söt. Fint du gjort det med att "rama" in med pärlor. Hoppas du haft det trevligt i huvudstaden. Kram Jeanette.